הילה קוסמטיקה הרבליסטית – ישראל

חברת הילה דוגלת בחיבור האמיתי שלנו לטבע. בין גוף האדם לטבע הסובב אותו, קיימת תאימות נפלאה וצמחים העניקו מאז ומתמיד פתרונות לבעיות שונות ומגוונות במישור הבריאותי והקוסמטי. 

הגישה
הגישה שלנו מתייחסת אל המעטפת החיצונית של גופנו כחלק בלתי נפרד מהווייתנו ומתוך שאיפה להרמוניה בין גוף ונפש. אחרי הכל, העור משקף באופן ישיר את מצבנו הרגשי. 

המדע
כל שיח, עץ ופרח, מכיל מספר מרכיבים פעילים אשר מעניקים לו את פעילותו הרפואית. שילוב תמציות הצמחים והשמנים במוצרים מעניקים לכל תכשיר פעילות תרפוייטית מובהקת וניחוח ייחודי. 

האיכות
חומרי הגלם שלנו נבחרים בקפידה. החומרים הינם באיכות הגבוהה ביותר ועומדים בתנאים המחמירים של G.M.P ן- B.P המקובלים כיום בעולם. את הצמחים והשמנים אנו רוכשים מחקלאים בארץ ובחו"ל – בחלקם מגידול אורגני. השריות הצמחים נעשות באופן ידני וללא התערבות טכנולוגית העלולה לפגום באיכות הצמח. 

הסביבה
כמי שמאמינים שיש לשמור את גופנו הכי קרוב לטבע, אנו תומכים ומקדמים גם את השמירה על הטבע עצמו. את כל אריזות חומרי הגלם שלנו אנו מקפידים לשלוח למחזור תוך הפרדת פלסטיק, נייר וזכוכית. נשמח אם תעזרו לנו למחזר. אחרי הכל, אם נדאג לטבע, הוא ידאג לנו בחזרה. 

כמה טבעי ?
כולם יודעים כי בקוסמטיקה – בייחוד אם היא מכילה אחוז מאוד גבוה של חומרים טבעיים וצמחים – יש צורך בשימור על מנת להאריך את אורך חיי המוצר. תכשירי סדרת היילו מורכבים מ- 100% – 99.5% חומרים טבעיים ולכל היותר 0.5% של חומר משמר עדין, המאושר ע"י ארגוני פיקוח הקוסמטיקה הטבעית בעולם. כמו כן, חומרים טבעיים נוספים דוגמת שמנים ושרפים, משמשים כמשמרים. 

מוצרנו לא נוסו על בעלי חיים והינם באישור משרד הבריאות. 

כל מוצר הינו חוויה ייחודית ומפנקת אשר תעניק לכל אחת ואחד מכם הרבה מעבר ליופי.