דר האושקה – גרמניה

קוסמטיקה הוליסטית ד"ר האושקה
קוסמטיקה הוליסטית – הגישה המיוחדת שלנו לעור המיוחד שלך
כל היתרונות לעור מלא אור
ניסית את כל מוצרי הטיפוח? בזבזת הון על טיפולי פנים? איבדת תקווה לעור מלא אור? אל דאגה! מוצרי הקוסמטיקה של ד"ר האושקה יעניקו לך פתרון מלא.

כבר למעלה מ-43 שנה, מוצרי טיפוח העור של ד"ר האושקה מתמחים בקוסמטיקה הוליסטית. הנוסחאות שלנו מבוססות על הבנה מעמיקה של פעילות העור והקשר שלו עם הבריאות הכללית של הגוף. ההרמוניה בין פעילות עור יעילה לתפקוד בריא של הגוף יוצרת איזון מושלם בתהליכים טבעיים, ללא תלות במוצרים טיפוליים וקוסמטיים רבים.

קוסמטיקה הוליסטית כבר ניסית?
שגרת הטיפולים לעור של ד"ר האושקה מבוססת על גישה הוליסטית, ומתפקדת באופן היעיל ביותר כאשר סגנון החיים הבריא נתמך על ידי תזונה נכונה, פעילות גופנית וידע עיוני. הקפדה על כל הגורמים הללו יעזרו לך להתחבר למחזוריות הטבעית של גופך, וישפיעו עמוקות על יופיו ובריאותו של עורך.

קוסמטיקה הוליסטית? מה זה בדיוק?
התשובה הפשוטה היא תמיד לזכור לראות את התמונה הרחבה. בין אם מדובר בפעולה אחת או בהחלטה בודדה שעלינו לקבל, הגישה ההוליסטית מחייבת אותנו לקחת את הזמן כדי לבחון את התוצאות וההשלכות העלולות להיגרם לעור שלך, לבריאות שלך, לקהילה ולכדור הארץ שלנו.

המוצרים טבעיים ומכילים איכות גבוהה ביותר של צמחים ומרכיבים מינראליים.מינראליים טבעיים
הרמוניה בין מרכיבים – אנו בוחרים בקפידה כל מרכיב בהתבסס על השפעתו האינדיבידואלית על העור, ובוחנים את החיבור שלו עם מרכיבים אחרים.
אקולוגי מהשורש – אנו חוקרים בקפידה כל מקור צמחי ומוודאים ששורשו אקולוגי והשימוש בו מוסרי ומתחשב באיכות הסביבה.
אריזה לשימור טבעי – אנו מייצרים ומעצבים בקפידה אריזות המאפשרות לשמור על המוצרים שלנו נטולים חומרים מלאכותיים ומשמרים.

טיפוח הפנים של ד"ר האושקה מתחיל בשיטת ניקוי ייחודית לעור הפנים שלך…
התאימי את הטיפול 
הנכון לעור פנייך


ההיסטוריה של ד"ר האושקה
לגייס את כוחות הריפוי של הטבע לבריאותינו


1914-1924, הפילוסוף, המלמד והמחנך ד"ר רודולף שטיינר (1861-1925) מציג לעולם מדע אנתרופוסופי ורוחני שמשפיע על החקלאות, החינוך, האמנות, הרפואה, הארכיטקטורה והכלכלה.
1924, ד"ר שטיינר מעביר בגרמניה סדרת הרצאות בנושא חקלאות וניהול חווה.
ד"ר רודולוף האושקה (1891-1969) נוכח בהרצאה של ד"ר שטיינר ושואל "מהם החיים?", ד"ר שטיינר משיב "תלמד מחזוריות. המחזוריות נושאת את החיים".
בשנות ה-20 וה-30 המאוחרות, חקלאים מפתחים שיטה חדשה לעבודת אדמה שמכונה "ביו-דינאמית", ומבוססת על הוראתו של ד"ר שטיינר.
על פי עצתו של ד"ר שטיינר "ללמוד את המחזוריות", ד"ר האושקה בוחן את החיים ואת האנרגיות הטבעיות של העולם, ומתחיל לראות את הנוכחות וההשפעה של כוח המחזוריות בכל תחומי החיים. הוא חשף מומחים לבוטניקה לקיצוניות הטבע של חום וקור, אור וחושך, תנועה ודממה. הוא גילה שדרך תהליך המחזוריות הוא יוכל ליצור תמצית מי ורדים שמסוגלת לשמר את עצמה למשך 30 שנה.
1935, ד"ר האושקה ועמיתיו ייסדו את החברה הרפואית ההוליסטית WALA Heilmittel עם החזון "לרפא את האנושות ואת כדור הארץ". חברת WALA Heilmittel החלה לייצר תרופות הומאופתיות ואנתרופוסופיות. 
לקריאת חזון החברה שלנו
האותיות המרכיבות את שם החברה "WALA" מסמלות ראשי תיבות לתהליך אותו פיתח ד"ר האושקה כשיטת עיבוד המחזוריות שלו: חום, אפר, אור, אפר. Warmth, Ash, Llight, Ash.
בתחילת שנות ה-60, המומחית לאסתטיקה אליזבת' זיגמונד (נולדה בשנת 1914) מזהה את כוח המחזוריות ועוצמתם של הצמחים המסורתיים בחידוש העור והחזרתו למצב בריא ואסתטי למראה. היא מתעניינת בתפקיד המערכת הלימפטית שפועלת ברפואת העור ובכל הפרטים הקשורים לתחום.
1962, אליזבת' זיגמונד כותבת לרודולוף האושקה וחולקת עמו רעיונות מוצרי טיפוח המבוססים על צמחים שיתמכו בבריאות העור. ד"ר האושקה ואליזבת' זיגמונד משתפים פעולה.
1965, ד"ר האושקה מזמין את אליזבת' זיגמונד להצטרף אליו לחברת WALA כדי לפתח תכשירים הוליסטיים חדשים לטיפוח העור. 
לקריאה על הגישה שלנו לטיפוח העור
1967, ד"ר האושקה מציג את תורתו לטיפוח העור.
1969, אליזבת' זיגמונד מציגה את שיטות הטיפול הייחודיות שלה לחברת WALA ומפתחת את הטיפול הקלאסי של ד"ר האושקה.
מאז ועד היום אנו מפתחים עוד מוצרי טיפוח הנותנים מענה הוליסטי ומעודדים בריאות ויופי.