ברא צמחים – ישראל

ברא צמחים - ישראל

עולם צמחי המרפא, הציבה את איכות מוצריה בראש סדרי העדיפויות. אנו מחויבים להצהרת איכות ברורה ובלתי מתפשרת,תוך הקפדה ותשומת לב מרובה לאיכותו של כל מוצר ומוצר. מוצרי הרשת, מפותחים ומיוצרים על ידי חברת "ברא צמחים" בע"מ – החברה הגדולה והמנוסה בישראל בפיתוח וייצור מוצרי צמחי מרפא מזה למעלה מ 15 שנים. מפעל "ברא צמחים" הינו יצרן המאושר ע"י משרד הבריאות לייצור תוספי תזונה. מפעל הייצור של "ברא צמחים" הוא למעשה יקב בוטיק לצמחי מרפא. מחויבים לאיכות שעשתה לה שם של ממש, אנו מקפידים בפרטים הגדולים כמו גם הקטנים ודואגים שכל צמח וכל חומר גלם יזכו לטיפול צמוד המשלב מקצועיות ואהבה. השם ברא משקף למעשה את מהות פעילותינו – אנו משתמשים בצמחי המרפא (בריאה) לצרכי בריאות האדם. ומכאן מתחילה המחויבות הגדולה לאיכות ומקצועיות.

מפעל החברה ממוקם ביוקנעם והוא פועל תחת רשיון משרד הבריאות, תקני ניהול ואבטחת איכות

מן השדה אל הבקבוק
הדרך הזו, מן השדה ועד הבקבוק, דורשת עיבוד מינימליסטי, מיומן, מדויק ומקצועי. על מנת לשמר את הארומה, הטעם, החומרים הפעילים וכמובן את האנרגטיקה של כל צמח וצמח, פיתחנו ב- ברא שיטת מיצוי ייחודית אשר משמרת את התכונות החיוניות והטבעיות כפי שהן נמצאות בצמח עצמו. שיטה זו נקראת "שיטת המיצוי השלם".

חומרי הגלם
ב"ברא צמחים" עושים שימוש בצמחי מרפא מרחבי העולם. במהלך השנים האחרונות, איתרה מחלקת הפיתוח של "ברא צמחים" מגוון של מגדלים וספקי צמחים בארה"ב ואירופה, איתם אנו עומדים בקשר שוטף. ברור לכולנו, כי חומר הגלם האיכותי מהווה את נקודת המוצא האידיאלית למוצר סופי יעיל אשר מקים את המטרות לשמן נוצר.

בריאות כחול לבן
אהבתנו הגדולה הייתה ונשארה צמחי ארץ ישראל. כבני המקום, אנו מודעים להשפעה הייחודית של צמחי ארץ ישראל על תושבי הארץ. לפיכך, אנו משקיעים מאמצים רבים לפתח מוצרים על טהרת צמחי הארץ, מוצרים "כחול לבן" המעודדים ותומכים בחקלאות המקומית.

קבלת חומר הגלם במפעל ברא צמחים:
עם קבלת חומר הגלם: עלים, שורשים, פרחים וכו', הצמח עובר שורה של בדיקות על מנת להבטיח את זהותו ואיכותו. הבדיקות מבוססות על שילוב בין ידע יצרני נרחב וטכנולוגיות מסייעות. בקרת האיכות של חומרי הגלם הנה שלב חיוני בתהליך הייצור המקצועי שלנו. לאחר שמסתיים שלב הקליטה של הצמח אל מתקן הייצור, ניתן למעשה להתחיל בתהליך ההפקה הייחודי. ייצור תמציות צמחים נוזליות (טינקטורות) אחת ההתמחויות הבולטות שלנו, הנה ייצור תמציות צמחים נוזליות (טינקטורות) ולשם כך אנו מפעילים שתי שיטות ייצור שונות. בשתי השיטות הללו אנו משתמשים בטכנולוגיית המיצוי השלם, המבטיחה מיצוי רב ככל האפשר של כלל רכיבי הצמח וזאת באופן שמשמר את המקור על תכונותיו החיוביות.

פרוטוקול ייצור לכל צמח
לכל צמח מאפיינים ותכונות הייחודיים רק לו. לפיכך, כל צמח דורש התייחסות יצרנית שונה, על מנת להפיק ממנו את המיטב. ישנם שורשים ושרפים, אשר מטבעם דורשים שיטות ייצור מסוימות וזאת על מנת למצות את החומרים הפעילים שבהם. לעומתם, ישנם פרחים ופירות עדינים, הדורשים פעולה יצרנית עדינה יחסית, אשר ישמרו על הארומה והאנרגטיקה העדינה. עיבוד צמחי המרפא והפקה של תמציות צמחים באיכות גבוהה, דומה דמיון רב לייצור יין איכותי ומיוחד. על מנת להגיע לתוצאות הרצויות, יש לשלב חומר גלם איכותי, ידע, טכנולוגיה, מסורת והרבה אהבה. אחד מתחומי ההתמחות הבולטים של ברא צמחים הינו "דרכון הנסיעות" של כל צמח וצמח. הפרוטוקול הייחודי אשר פותח על ידי מחלקת המחקר והפיתוח שלנו, מבטיח כי הצמח הספציפי זוכה ל"טיפול" המקצועי והאיכותי ביותר.

המוצר הסופי
תהליך הייצור המוקפד, מסתיים במוצר הסופי. בכדי שלקוחותינו יקבלו את הטוב ביותר, אנו עמלים ומבטיחים כי תשומת הלב המקסימאלית תהיה בפרטים הגדולים כמו גן הקטנים. המחויבות של ברא צמחים לאיכות מלווה את כל תהליך הפיתוח, הייצור, ההפצה, שירות הלקוחות והמכירה וכל זאת במטרה להעניק אך ורק את הטוב ביותר.